L'AVL dedica una jornada a les traduccions literàries de Joan Francesc Mira

València, 30 de setemcbre del 2015

L’Acadèmia Valenciana de la Llengua celebrarà este divendres, en la Universitat Jaume I de Castelló, una jornada centrada en un autor valencià actual, enguany dedicada a l’escriptor, antropòleg i sociòleg Joan Francesc Mira, coincidint amb el Dia Internacional de la Traducció.

+INFO

L'AVL i el TERMCAT firmen un conveni per a col·laborar en el desenvolupament de la terminologia

València, 5 de maig del 2016

L’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL) i el Centre Terminològic de Catalunya (TERMCAT) han firmat hui a València un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’estretir la relació entre els dos organismes per a col·laborar en el desenvolupament de la terminologia en els diversos àmbits del coneixement.

+INFO

L'AVL i l'AECV presenten este divendres la proposta de l'Oracional valencià

València, 23 de juny del 2015

L’Acadèmia Valenciana de la Llengua presenta este divendres l’Oracional valencià, la primera obra de matèria religiosa editada per la institució normativa, que pretén ser una proposta conciliadora i vàlida per a totes les sensibilitats lingüístiques, perquè el valencià estiga present en el si de l’Església valenciana com a llengua d’ús per als fidels cristians.

+INFO

L'AVL inicia el procés de renovació de la institució

València, 4 de desembre del 1015

L’Acadèmia Valenciana de la Llengua inicia este divendres el procés de renovació dels seus membres després d’haver transcorregut els primers quinze anys de funcionament de la institució tutelada per les Corts Valencianes, tal com preveu la Llei de Creació de l’ens normatiu.

+INFO

S'estan mostrant 101 - 104 de 104 resultats.